
İskenderun Devlet Hastanesi'nde asansör arızası paniğe neden oldu
Hatay'ın İskenderun ilçesindeki Devlet Hastanesi'nde meydana gelen asansör arızası paniğe yol açtı. Olay sırasında asansörde bulunan hastane personeli tedbir amacıyla müşahade altına alınırken, olayla ilgili teknik ve idari inceleme başlatıldı.

Hatay'ın İskenderun ilçesinde bulunan İskenderun Devlet Hastanesi A Blok'ta sabah saatlerinde yaşanan asansör arızası kısa süreli paniğe neden oldu. Edinilen bilgilere göre, hastaların kullanımına açık olan asansör arıza nedeniyle aniden zemin kata indi.
Olay sırasında asansörde bulunan hastane personeli, ekiplerin müdahalesiyle çıkarıldı. İhbar üzerine hastane yönetimi ile teknik ekipler bölgeye sevk edilirken, Başhekim Dr. Adem Sarı da çalışmaları yerinde takip etti.
Personel tedbir amaçlı gözetim altına alındı
Asansörde bulunan sağlık çalışanı, herhangi bir olumsuzluğa karşı tedbir amacıyla acil serviste müşahade altına alındı. Sağlık durumunun kontrol edildiği öğrenildi.
Asansör hizmete kapatıldı
Yaşanan olayın ardından arızalanan asansör kullanıma kapatılırken, teknik ekipler tarafından inceleme başlatıldı. Başhekim Dr. Adem Sarı'nın talimatıyla olayın nedeninin belirlenmesi amacıyla idari soruşturma açıldığı bildirildi.
Yetkililer, arızanın tüm yönleriyle araştırıldığını ve gerekli güvenlik tedbirlerinin alınacağını belirtti.








