
Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de mücadele edecek
Beşiktaş GAİN, 2026-2027 sezonu için EuroLeague'den bir yıllık özel davet aldı. Siyah-beyazlı ekip, Paris Basketball ile birlikte organizasyonda yer alacak 20 takım arasına katıldı.

Beşiktaş GAİN, 2026-2027 sezonunda Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonu EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı.
EuroLeague yönetiminden yapılan açıklamaya göre siyah-beyazlı ekip ile Paris Basketball, bir yıllık "wild card" (özel davet) hakkı elde ederek yeni sezonda organizasyonda yer alacak 20 takım arasına dahil edildi.
Yeni sezon 24 Eylül'de başlayacak
2026-2027 EuroLeague sezonunun 24 Eylül'de başlayacağı belirtilirken, Beşiktaş GAİN'in Avrupa'nın en güçlü kulüpleriyle aynı platformda mücadele edeceği ifade edildi.
Real Madrid'in lisansı uzatıldı
EuroLeague yönetim kurulu toplantısında ayrıca Real Madrid Baloncesto'nun 10 yıllık EuroLeague lisansının uzatılması da onaylandı.
Süper Kupa eylülde oynanacak
Öte yandan EuroLeague Süper Kupa organizasyonunun 18-19 Eylül tarihlerinde düzenlenmesine karar verildi. Turnuvanın formatı ve mücadele edecek takımların ise ilerleyen günlerde açıklanacağı bildirildi.








