
Fenerbahçe, Vedat Muriqi'yi yeniden kadrosuna kattı
Fenerbahçe, eski futbolcusu Vedat Muriqi ile yeniden anlaşmaya vardığını duyurdu. Sarı-lacivertli kulüp, Kosovalı golcünün transferi için kulübü RCD Mallorca ile anlaşma sağlandığını açıkladı.
SPOR
Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 13:24:00
Editör -
Okuma Süresi: 30 sn.

1994 doğumlu forvet oyuncusu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe'ye bağlayan sözleşmeye imza attı. İmza töreni, Chobani Stadı'nda gerçekleştirildi.
Törene Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım ile yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.
Daha önce sarı-lacivertli formayla başarılı bir performans ortaya koyan Muriqi'nin yeniden takıma katılması, taraftarlar arasında heyecan yarattı. Tecrübeli golcünün yeni sezonda takımın hücum hattında önemli bir rol üstlenmesi bekleniyor.
Yorumlar (0)








