islami sohbet bizim mekan çemberleme makinası kurumsal web dini chat sohbet odaları

Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de mücadele edecek

Beşiktaş GAİN, 2026-2027 sezonunda EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı. Siyah-beyazlı ekip, Paris Basketball ile birlikte organizasyondan bir yıllık "wild card" daveti aldı.

SPOR Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 15:37:00
Editör -
Okuma Süresi: 43 sn.
Google News

 EuroLeague yönetimi, 2026-2027 sezonuna ilişkin önemli kararlarını açıkladı. Yapılan duyuruya göre Beşiktaş GAİN, bir yıllık özel davet (wild card) alarak yeni sezonda Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonunda yer alacak.

Beşiktaş GAİN ile birlikte Paris Basketball da wild card hakkı elde ederek 24 Eylül'de başlayacak 2026-2027 EuroLeague sezonunda mücadele edecek 20 takım arasına katıldı.

Öte yandan EuroLeague Yönetim Kurulu, Real Madrid Baloncesto'nun 10 yıllık EuroLeague lisansının uzatılmasını da onayladı.

Ayrıca EuroLeague Süper Kupa organizasyonunun 18-19 Eylül tarihlerinde düzenlenmesine karar verildi. Turnuvanın formatı ile katılacak takımların ise ilerleyen günlerde açıklanacağı bildirildi.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.